Declined Admin Application - Carlos

Status
The thread is locked!
Username: Carlos

Nickname
Wicked

Discord tag
Mlepnos#5014

Which server are you applying for?
Surf Tier

How long have you been playing CS:GO?
1600h-1700h. 26h i zon på servern men 21h på gameMe. På css, csgo och tf2 har jag sammanlagt ungefär 1600h i surf. Jag brukar spela ungefär 2-4h varje dag. Jag började först surfa runt 2013 men började surfa regelbundet sedan 2018.

Have you been banned or punished on our servers?
Nej

Information about you
Jag är 18 år, bor lite utanför göteborg och går i teknik linjen på gymnasiet och försöker bli en ingenjör. Under corona tiden har jag haft massor av extra tid att spendera framför datorn. Jag spelar mest surf och spelar dessutom ibland comp med kompisar eller så spelar jag rust. Jag gillar också att gymma och bada i havet.

Do you have any admin experience?
Jag har aldrig vart admin på någon csgo server men har varit admin på en mc server för ~4 år sedan.

Qualities that make you a good administrator
Jag är chill och tycker det är kul att hjälpa spelare att förbättra på surf. Jag har mycket spelat mycket surf och kan lista ut om någon fuskar eller om en zon blev laggad. Jag kan dessutom fixa zoner som inte är helt rätt och kan förbättra dem.

Why should we pick you? What makes you unique?
Jag respekterar andra och hjälper gärna till. Jag har mer än 1000 timmar inom surf och vill gärna förbättra servern för andra. Jag är ganska aktiv på servern och tycker det är kul att köra på.

Last edited:
  • Like
Reactions: Vincent

ToUcH

Board Member
Headadmin
VIP Member
Ansökan är väldigt kort men jag tycker den klarar sig.

Men, du gick med i våran discord den 24 december alltså bara en dag innan du gjorde din ansökan och sedan är du inte ens med i våran Steam grupp...
Jag får inga vibes att du verkligen vill bli admin här när du inte ens har gått med i våran Steam grupp...

• Like
Reactions: DexterN

gladaren

VIP Member
Håller med Hampituss att du är väldigt aktiv på servern och spelar väldigt mycket. Däremot som Touch skrev så har du endast precis joinat discorden och inte gått med i steam gruppen vilket ger lite sämre vibes.

I detta skede kan jag inte säga om du skulle passa eller inte. +/- rep från mig

DexterN

Serveradmin
Premium
VIP Member
Jag skulle rekommendera dig att fortsätta vara aktiv ingame, på våran discord samt joina steam gruppen. Det är ganska svårt att avgöra när du heller inte har så många timmar på våra servrar. Jag vet att det är minimum 20 timmar för att ansöka till admin, men tycker personligen att man ska ha varit inne på våra servrar under en längre period innan man ansöker till admin.
+rep annars! :)

Tack för din tid!
//DexterN

Monza

Headadmin
VIP Member
Jag tror du är en väldigt härlig person som skulle kunna bidra med mycket. Däremot är ansökan lite kort och jag tyckte du hade kunnat lägga ner lite mer tid på den för att verkligen övertyga oss.

Jag inte tjata på det andra som de övriga STAFF medlemmarna redan har tagit upp men det är viktigt att du tar åt dig det dem säger med en god inställning. Vi är här för att framföra kritik, åsikter och våra synvinklar på denna ansökan och även dig som person. Vi är här för att hjälpa dig framföra din bästa sida helt enkelt!

Lycka till mvh, Monza

• Like
Reactions: DexterN

Janne

Serveradmin
VIP Member
jag håller med gladaren i detta fall sett dig mycket på servern osv men kan inte se att din ansökan riktigt räcker till och engagemanget för servern har vi inte sett mycket ifrån. jag skulle gärna vela se ett störe engagemang t.ex några reports på spelare som ej följer reglerna och gärna se dig med i steam gruppen och ännu yttligare vara mer pratsam med spelarna på servern :D men annars så är du trevlig och väldigt aktiv som spelare

// Janne

Vincent

President
Board Member
Premium
VIP Member
Han är ju med i Steamgruppen och har varit det ett bra tag? :)

Janne

Serveradmin
VIP Member
ej hållit koll på om han joinat eller från när han joinade men ett bra tag vet jag inte om jag kan kalla det att joina steam gruppen efter man ansökt är ju lite :/

ave

Premium
VIP Member
Janne kan du skriva så att man förstår vad du försöker få fram? Typ använda punkt och kommatecken? Förstod verkligen inte vad du skrev i ditt meddelande :)

• Angry
  • Like
Reactions: Vincent and ToUcH

Vincent

President
Board Member
Premium
VIP Member
Nekad, du verkar inte särskilt involverad i communityn. Du har knappt loggat in sedan du skickade in din ansökan och du har inte svarat på några kommentarer. Får inte känslan av att du verkligen vill bli admin för att hjälpa Klonken att bli bättre.

Status
The thread is locked!