Välkommen till Klonken!
Gå med i communityn och njut av våra roliga servrar!
REGISTRERA DIG GRATIS

Nekad Admin Application - BigT

Status
Tråden är låst!
Username: BigT

Nickname
BigT

Discord tag
BigT

Which server are you applying for?
Retakes / FFA DM

How long have you been playing CS:GO?
i have playd frome the first beta.

Have you been banned or punished on our servers?
no

Information about you
i am 35 yers old in corona times no work 4 me so i what to do somthing nice maby be admin on klonken i am frome sweden

Do you have any admin experience?
yes i have done my on company 4 7 yers

Qualities that make you a good administrator
ia m a nice person allways do the best 4 the ppl end its a good way to do it.

Why should we pick you? What makes you unique?
jag tror jag skulle kunna göra bra arbete på kloken då jag är svensk och kan tillföra mycket bra till er är 35 idag spelar cs senda fösta betan och är kock finns lite jobb så tänklte jag kunde bli admin här på klonken skulle va riktigt roligt. mbh Tom Nilsson

Titan

Serveradmin
VIP
Tror du ska tänka lite mera innan du skickar in en ansökan, du har knappt skrivit någon information om dig och varför du vill bli admin och att vara svensk är ingen egenskap som gör att du skulle passa som admin. Finns mycket som kan snyggas till i skrivandet och lägg mera tid/energi innan du skickar in.

ToUcH

Board Member
Headadmin
VIP
Skriv mer på hela ansökan tack, det finns ingen info alls, hur ska vi då vilja ha dig som admin?

Du värkar inte vara så rolig att spela med om jag tittar på sådant du har skrivit.
1608893023790.png
"You are fuckign bad man"
"slusk din äcliga bog"
"fan du e riktigt svettig _D"

Det är några av de kommentarerna du har skrivit till andra spelare.
Så att du säger "ia m a nice person allways do the best 4 the ppl end its a good way to do it." får mig att känna lite nekande mot dig.

Jag tror inte du passar in hos oss.

Vincent

President
Board Member
Premium
VIP
Med anledning av detta svar och att ansökan är extremt kort nekar och stänger jag ansökan.

Till dig som har postat denna ansökan vill jag bara påminna om att du som 35-åring bör tänka på att du ska vara en förebild för den yngre generationen och föregå med gott exempel. Vi kommer inte aktivt ta in någon som visar upp dessa tråkiga sidor. Klonken är en community för alla åldrar och vi har många yngre spelare från olika länder. Därför är det viktigt att admins är accepterande och uppmuntrar spelare så att de väljer att fortsätta spela och vistas på vår plattform.

Tack för visat intresse, men jag tror att du är för ung i dagsläget.

Status
Tråden är låst!