Accepted Admin Application - Arad119

Status
The thread is locked!

Arad119

Serveradmin
VIP
Username: Arad119

Nickname
Arad119

Discord tag
Arad119#8078

Which server are you applying for?
Retakes / FFA DM

How long have you been playing CS:GO?
Har spelat CS i snart 4700 timmar och började spela i januari 2017.

Have you been banned or punished on our servers?
Nope

Information about you
Är 17 år gammal, har persiska föräldrar men själv så är jag uppväxt här i Sverige. Går just nu teknik linjen på gymnasiet då jag alltid varit intresserad av teknik och programmering. Teknik intresset smittades ifrån min pappa som jobbar inom nätverkssäkerhet men har även jobbat på Inet som butikschef i Örebro år 1997-2000. Började hålla på med datorer redan vid 6-års åldern vilket var runt den perioden jag fick min första dator. Har sedan dess byggt egna datorer både till mig själv men även till kompisar. Ville alltid bli programmerare när jag var yngre så tog tag i det för ett år sedan. Började med några lätta nodejs discord bottar som idag utvecklats till C# projekt.

Mestadels av min fritid tas upp av allt pendlande till gymnasiet då jag bor ca 1 timme ifrån mitt gymnasie. Detta kombinerat med att jag gymmar direkt efter skolan gör att jag kommer hem runt 7-tiden vissa dagar och därefter spenderar resten av dagen vid datorn till 11-tiden. När jag väl sitter vid datorn spelar jag främst CS men ibland kan det hända att jag spelar annat. Är inte låst till att bara spela utan jag redigerar även också fragmovies.

Do you have any admin experience?
Har tidigare varit admin på en stor executes server inom EU som heter XGC. Började som moderator på servern 12/20-2018 och jobbade mig upp till admin, sa upp mig 11/2-2019 då jag ville fokusera på att komma igång med gymnasiet.

Under denna period lärde jag mig använda Sourcemods admin meny och kom snabbt igång hur man ska hantera spelare som kan vara jobbiga och som bryter regler. Har sedan dess alltid på Nvidias instant replay ifall att något behöver klippas. Mycket av min period som administratör bestog av att bemöta nya användare i discorden för att de ska tycka om att snacka i servern. Är alltid redo att hjälpa nya spelare som har frågor och behöver assistans.

Qualities that make you a good administrator
Precis som jag nämnde tidigare så har jag mycket erfarenhet inom administrations området. Detta innebär att jag vet hur man t.ex. hanterar konflikter mellan personer och lyssnar igenom hela contexten för att dra en slutsats. Att se om någon fuskar eller inte har jag inte svårt med heller, efter att ha stött på flera fuskare som försökt dölja fusken så lär man sig. Är mogen och lugn när jag spelar vilket innebär att jag kan hålla fokuset och därmed inte dra fel slutsatser.

Under min tid på servrarna har jag ofta kommunicerat med de på servern vilket innebär att många spelare lär känna igen mitt namn och vet nog att jag aldrig skulle säga något dåligt om någon. Detta kan man även se på min chatt historik då jag inte är toxic och aldrig taskig mot någon.

Why should we pick you? What makes you unique?
Spenderar redan mycket tid på servrarna och varför inte passa på att ta hand om servrarna när jag ändå spelar så mycket på de. Kan även förstå och kommunicera i 3 språk (Svenska, Engelska & Persiska) ifall det skulle vara nödvändigt. När det kommer till att straffa nära kompisar och folk jag inte känner så gäller exakt samma sak. Alla ska behandlas lika och ingen slipper undan en ban om det skulle vara nödvändigt.

Something else you would like to add?
Har inte pratat i discorden tidigare då jag gick med i den idag men lägger gärna ner tid på att lära känna alla i discorden innan jag går vidare till att ha en chans att bli admin. Är även felaktigt bannad på faceit för fuskande, har däremot aldrig fuskat och skulle aldrig göra det i framtiden. Blir unbannad sent i januari 2021 men hoppas att min ban inte påverkar min admin ansökan. Har extrem hög sens (4.01 sens & 1800 dpi) vilket innebär att det ser ut som att jag snapar mitt crosshair på motståndarna när jag väl är uppvärmd.

Last edited:
  • Like
Reactions: Vincent

Monza

Headadmin
VIP
Hej kamrat!

Jag anser att din ansökan är väl genomtänkt och informationsrik! Du verkar ha en god vilja och vad ansökan förmedlar är ett utmärkt exemplar på vad vi på Klonken gillar att se!

Fusk eller inte spelar i detta fall ingen roll då din ban på faceit var för 2 år sedan (då faceit har 2 års ban som minst för fusk) så vidare du inte har någon annan ban som har tagit plats senare! Då kommer det se konstigt ut om du inte berättat det också är det jag egentligen menar...

Men men, vi bedömer ansökan i sig och enligt mig är den strålande framförd. Hade varit kul och ha dig på prov, för att få se om du lever upp till dina påståenden! :)

Mvh, Monza

• Like
Reactions: Arad119

DexterN

Serveradmin
Premium
VIP
Välutförd och seriös ansökan, det uppskattas! För tillfället så har jag absolut ingenting att klaga på, du verkar ha lagt ner mycket tid på ansökan och därmed visar intresse. Du presenterar informationen på ett sätt som visar vem du är och vad du vill!
+rep

Tack för din tid!
//DexterN

• Like
Reactions: Arad119
Status
The thread is locked!

Members online

Latest posts

Latest profile posts

Monza wrote on ave's profile.

Monza wrote on Bergschweiner's profile.
passa er för denna killen
ave wrote on Vincent's profile.
varför ser man inte folks steamprofiler längre, -rep very bad i am now very mad :mad::cautious:(n)
Sickancsgod wrote on Cekon's profile.
😻

Forum statistics

Threads
1,041
Members
1,556
Latest member
ka0rre