Declined Admin Application - Arnew0w

Status
The thread is locked!
Username: Arnew0w

Nickname
xz<xz

Discord tag
Knotnot#6624

Which server are you applying for?
Retakes / FFA DM

How long have you been playing CS:GO?
Jag har spelat sedan sommaren 2016

Have you been banned or punished on our servers?
Nej, det har jag inte

Information about you
Jag heter Noah Arnlund och är 18 år gammal. Jag är född 16 februari 2002. På fritiden så spelar jag hockey, men nu i corona tider så blir det mycket cs och gym.

Do you have any admin experience?
Nej tyvärr så har jag inte det, jag skulle önskat att jag hade.

Qualities that make you a good administrator
För att jag är inne på retakes varenda dag ca 4 timmar om dagen. När jag är inne där så hör jag många som inte kan hålla en god ton i voice och text chatten. Och vad jag har upplevt så kan det ta länge innan folk blir mutat eller liknade. Jag är en kille som är väldigt bra socialt med folk och jag har mycket tålamod.

Why should we pick you? What makes you unique?
För att jag kommer vara inne på klonkens retakes ofta och jag har även åldern inne vilket innebär att jag har större erfarenheter än dem yngre som sökt. Jag är en kille som är väldigt bra socialt med folk och jag har mycket tålamod. Jag går sista året på gymmnasiet och där har jag en kurs i komminikation. Om jag skulle vara admin så skulle ni få en Konsekvent admin som är inne ofta och ser till att alla sköter sig.

Last edited:

ToUcH

Headadmin
VIP
Du skriver detta:
"När jag är inne där så hör jag många som inte kan hålla en god ton i voice och text chatten. Och vad jag har upplevt så kan det ta länge innan folk blir mutat eller liknade. Jag är en kille som är väldigt bra socialt med folk och jag har mycket tålamod."

Jag vet inte om du driver med den här ansökan, för när jag tittar på vad du har skrivit så är det kanske inte de roligaste sakerna...
1608027856479.png
1608028186855.png
1608027865270.png

Detta är illa enligt mig...
Att du har tålamod är lika sant som att jag kommer bli Sveriges första dictator.
Du klart och tydligt blir sur när du dör, säger att folk är lökiga, är dålig, ber folk att runka mer? Sedan vet jag inte hur du riktar dina kommentarer där du skriver gay, att rikta det på ett dåligt sätt mot någon är fel men att bara säga att man är det är inte ett problem men pga att du konstant upprepar gay och senare skriver gay as fck när du klart och tydligt är upprörd tar jag som att du riktar det mot någon och då använder det som att det är något dåligt.

Att du inte kan uppföra dig i chatten får mig att tro att du inte heller kan uppföra dig via voice chat heller...
Jag vill inte se dig på vårat admin team då jag anser att du inte kan uppföra dig vilket är en stor del i att vara admin.

Vincent

President
Administrator
Premium
VIP
Med hänvisning till tidigare svar och att du inte verkar så värst aktiv nekar vi din ansökan. Du har loggat in på hemsidan typ 6 gånger sedan i juni. Att du är aktiv på servrarna är såklart roligt, men det är inte direkt något unikt då vi har många spelare som har flera dagars total speltid.

Hur som helst bör du göra något åt ditt beteende in-game om du någon gång ska ha en chans att bli en vettig admin i en community.

Tack för visat intresse och vid fortsatt intresse är du välkommen att ansöka igen tidigast 2021-03-01 👋

Status
The thread is locked!

Members online

No members online now.

Latest posts

Latest profile posts

Monza wrote on ave's profile.

Monza wrote on Bergschweiner's profile.
passa er för denna killen
ave wrote on Vincent's profile.
varför ser man inte folks steamprofiler längre, -rep very bad i am now very mad :mad::cautious:(n)
Sickancsgod wrote on Cekon's profile.
😻

Forum statistics

Threads
1,041
Members
1,556
Latest member
ka0rre