Denied Adminansökan - NightMare

Status
The thread is locked!

NightMare

Member
Oct 12, 2019
7
0
1
Awards
0
User name: NightMare

Nick
Fau§t

På vilka servrar vill du vara admin?
MG

Introducera dig själv
Jag heter Marton och jag är 14 år gammal och bor i stockholm..Jag gillar att spela dator spel med andra och gillar att spela fotboll i fritiden sen vill jag också hjälpa servern om jag får admin.

När började du spela Counter-Strike?
Började spela för 5 år sedan men mitt prime acc blev bort taget av personer som skickar free case och jag skrev in mina personuppgifter sen kunde jag inte logga in i mitt acc.

Har du någon tidigare erfarenhet av att vara admin?
ja jag har varit det på zhell när jag hade prime var ganska bra admin visste hur man skulle ban/muta/gaga. jag orkade inte vara längre admin på servern för att dom var dåliga owners. ibland sa dom till ownersen att man hade gjort något fel fast man inte hade gjort det. och jag fatade inte hur dom kunde tro på spelarna men inte på adminsen (skriver om Zhell). Efter allt så började jag kolla runt på servrar och hittade den servern( klonken)

Vilka är de viktigaste kvalifikationerna hos en admin?
Vara snäll och hjälpa andra som behöver tips på att bli bättre. Och om någon är kaxig / elak ska jag muta eller banna eller gaga om han skriver. Och alltid vara där om dom kanske skriver !calladmin.

Har du blivit bannad på våra servrar?
Nej aldrig.

Varför ska vi välja dig?
För att jag vill hjälpa servern och det finns personer som sänker andra och vill hjälpa dom som är kränkta/mobbade. Och för att jag är en mogen person som kan ta beslut och är positiv.

Något annat du vill lägga till?

Last edited:

Klint

Admin
VIP
Klonken member
Member
Aug 10, 2019
33
6
8
Awards