Welcome to Klonken!
Join the community and enjoy our fun servers!
REGISTER FOR FREE

Accepted Admin Application - erix

Status
The thread is locked!

erix

Trial Serveradmin
VIP
Username: erix

Nickname
eirx20

Discord tag
Erix20#2725

Which server are you applying for?
Retakes / FFA DM

How long have you been playing CS:GO?
Jag har spelat CSGO sedan 2014 . Jag har 1000+ timmar på retakes från svenska server till engelska. Här på klonken har jag spelat lite över 3 månader nu på två olika konton.

Have you been banned or punished on our servers?
nej

Information about you
Jag är kille på 16 år men fyller år 17 om några dagar bara. Går dock i 1an då jag tog min chans föra året och spela hockey utomlands föra året i november men spelar ej hockey längre. Nu förtiden är det bara spelar jag cs och kanske lite cod ibland annars ute med vänner och har intresse för moped/mc och bilar eller spenderar tid med min tjej
Kan både prata svenska och engelska

Do you have any admin experience?
Ja för året så va jag admin på en server som inte finns idag. Kommer ihåg rätt mycket från det. Dock så va det en combat surf server till mest del. i slutet av min admin tid på den servern så skaffa dom också retakes. Avgick från den servern då jag skulle åka utomlands i november föra året till februari i år.

Qualities that make you a good administrator
Jag har spelat rätt mycket retakes och märker rätt fort utifall någon fuskar.
Kan hålla mig rätt så lung och skriker inte på spelarna, säger till spelare nu om dom skriker eller förstör för andra
Spelar runt 7 timmar i veckan på servern, kan ha dragit ner det nu lite men skulle säga att jag ligger någon stans där
Känner till vilka som spelar på retakes och märker av dom är nya.
Jag hade inte felmutat eller banan en spelare, hade bara gjort det om det finns anledning till det

Why should we pick you? What makes you unique?
Jag är lugn och är inte den person som skriker i micken för att jag dör eller om någon bryter mot reglerna,
Om jag nu skulle vara admin skulle jag kunna ta saker i mina egna händer som just nu ser man liksom inga admins inne på ratekes.

Something else you would like to add?
att man ska ta teamdamged av molitov igen för att likna en match så mkt som möligt.

Last edited:
  • Like
Reactions: Vincent and sumy

sumy

Premium
+rep, schysst kille som kan mycket om cs samt är van vid !sm. Tror han skulle passa som admin

Titan

Serveradmin
VIP
Har snackat lite med dig och verkat schysst då. Tror det skulle funka bra för dig som admin. +rep.

Something else you would like to add?
att man ska ta teamdamged av molitov igen för att likna en match så mkt som möligt.

Tror dock att det passar bättre som ett suggestion här:

• Like
Reactions: Vincent

ToUcH

Board Member
Headadmin
VIP
Skulle du kunna skicka ditt andra konto?

erix

Trial Serveradmin
VIP
här är mitt andra konto som jag har spelat på klonken med

ToUcH

Board Member
Headadmin
VIP
Din ansökan skulle du kunna lägga lite mer tid på,
tex som Why should we pick you? What makes you unique?
Att din vän är admin gör dig inte unik, tycker du kan komma på något bättre än det där, varför är du unik i skillnad från de andra som ansöker?

Do you have any admin experience?
Vad heter community du var admin på?

Och sedan varför bytte du stream konto?
Kommer det en vac där blir jag orolig

erix

Trial Serveradmin
VIP
nej igen vac ban på kontot vill bara byta för det va mitt smurf konto och spelar esportal på andra och orkade inte byta runt på kontot hela tiden för värma up

servern hete network gaming

Status
The thread is locked!