Declined Admin Application - ErKo

Status
The thread is locked!
Username: ErKo

Nickname
☛ErKo☚

Discord tag
☛ E1 ☚#8219

Which server are you applying for?
Retakes / FFA DM

How long have you been playing CS:GO?
Jag har spelat cs i över 7 år har haft lite breaks här och där men är tillbaks i full grind.
Har cirka 5k timmar och är online typ varje dag!
[Faceit level 10 3000+]
Spelade i FPL-C qualifier när jag var mellan 15-16 år gammal.

Have you been banned or punished on our servers?
Tror jag blev mutad en gång i 30min av en admin som inte är längre admin och är bannad idag för att ha varit racist!

Information about you
Namn/Ålder: Edin 19år
Språk: Svenska, Engelska, Balkan, förstår tyska men kan inte prata bra. Kan koppla ord från Slaviska
Hobby: Fotboll, Data, Airsoft o.s.v. Men när jag fick min alvarliga skada (Knäskada) så blev Dataspel/CS blev mitt main hobby.
Spelar retake/execute för att bli bättre bättre på sånt och där man får träffa på nya folk som man kan lära eller få tips från. Top 3

Do you have any admin experience?
Har varit Admin på CS 1.6, CS S, CS GO, och är fortfarande admin på en CS 1.6 server: CLARION
Admin/VIP: Har varit admin innan på olika servrar t.ex Retake, Execute, Bhop, Surf, GunXp, Zombie och annat.

Qualities that make you a good administrator
Är en lätt person att prata med, du kan kontakta mig via Steam/discord är där 24/7
Jag är rättvis och tar inte folks parti.
Jag bannar Perm på folk som hackar.
Dåligt uppförande får först en varning, andra gången får de en kortare ban och tredje gången får de insta BAN

Why should we pick you? What makes you unique?
Jag är väldigt aktiv på era servrar och kommer alltid in så fort någon behöver hjälp.
Jag är ganska stor på servern och det finns väldigt många som känner igen mig, där jag har gett tips till folk att blir bättre
t.ex (KevSo, Deo, Linkan och andra).
Jag delar gärna med mig tips till folk som vill bli bättre på spelet!

Something else you would like to add?
Om det är något som är /låter oklart så kan ni kontakta mig via:
Discord: ☛ E1 ☚#8219
Steam: https://steamcommunity.com/id/EdoMedo01

+rep, utan att köra retake så kan jag från ansökan se att du vet vad du håller på med och har bra erfarenhet.

• Like
Reactions: ErKo
+Rep från mig, och ja han har lärt mig mycket under våran tid tillsammans, vi spelar även i ett lag och kommer nog fortsätta göra det ett bra tag till.

• Like
Reactions: ErKo

ToUcH

Board Member
Headadmin
VIP Member
Ansökan är lite tråkig men den går igenom.
Du kan vara lite toxic i chatten ibland, du sagt att något är ett "retard" och kallar folk bot, struntar i om det händer en eller två gånger, att du ens tänker tanken att skriva så till någon är fel, men pga att du har varit admin på många ställen förut och har en bra updating om hur det är att vara admin känner jag att du kommer undan med det och jag lägger det bakom oss för nu.
jag vill dock inte så något mer dryga kommentarer!

jag undrar också hur du har tänkt med att vara admin här om du redan är admin på ett annat community?
Om jag

Jag skulle även vilja se kanske en liten utvecklig på Why should we pick you? What makes you unique?
jag anser att det inte är övertygande att många känner dig här,
jag känner många också.
Om jag skulle göra en ansökan samtidigt som dig, varför ska du få platsen och inte jag? Varför är du bättre än alla andra som ansöker? Vad har du att erbjuda?

• Like
Reactions: KevSo
Du har väldigt rätt i det du skriver här, tycker också du borde utveckla lite mer just på den punkten Erko

Vincent

President
Board Member
Premium
VIP Member
Hej! Måste tyvärr neka din ansökan av flera skäl. Ett av skälen är att du väldigt sällan (i stort sätt aldrig) rapporterar spelare, vilket inte är hållbart för någon som vill bli admin här. Jag köper inte att någon med över 8 dygns total speltid endast har rapporterat 2 gånger - ena den 22/10 och andra den 20/11. Båda gångerna för griefing/baiting. Du har inte varit inloggad här på ett tag och din aktivitet på Discord är obefintlig. Hittade dig inte ens när jag sökte efter #8219.

Det kan mycket väl vara så att du har bra meriter och kunskap inom spelet, men i slutet av dagen behöver motiverade admins, tyvärr ser jag inte den glöden hos dig.

Vid fortsatt intresse är du välkommen att ansöka igen tidigast 2 mars 2021.

Allt gott,
Vincent

Status
The thread is locked!