Denied Adminansökan - w0llan

Status
The thread is locked!

w0llan

Member
Oct 18, 2019
4
0
1
Awards
0
User name: w0llan

Nick
Hejsan

På vilka servrar vill du vara admin?
MG COURSE

Introducera dig själv
Jag heter wille och är 15 år gammal. Och bor i Stockholm. Jag tillbringar mest min tid på datorn och spela klonken. Mina Intressen är att spela dator och spela fotboll. Samt Jobbar lite med 3d desgin för gta. Desginar olika grejer.

När började du spela Counter-Strike?
Mitt första spel var CS:GO Source då min bror visade hur spelet var och jag tycket om det riktigt mycket, Sedan kom ju CSGO Där jag verkligen började spela enormt mycket, Grindade mycket competitive och mycket minigames. Jag kanske har spelat just csgo i 3-4 år. Har haft flera konton där jag har spelat. Har sammanlagt 3000 timmar. Har kanske spelat på eran server kanske 90 timmar. Men det kommer bli fler.

Har du någon tidigare erfarenhet av att vara admin?
Jag har varit admin på många servers. PlayPoint, Playpark, SpinOnline,
Jag lärde mig rätt mycket SourceMod kommandon.
Kan ungefär alla Kommandon för att kunna Ta hand om Spelare som ställer med mycket trams och skit.
Varit staff på många servers. Har goda erfarenheter.

Vilka är de viktigaste kvalifikationerna hos en admin?
En Admin måste vara Trevlig och Vara där för att hjälpa.
En Admin måste kunna reglerna
En Admin ska kunna ta beslut gällande spelare.
En Admin ska kunna vara där ifall spelare behöver hjälp.

Har du blivit bannad på våra servrar?
Jag har aldrig blivit bannad från era servers. =D

Varför ska vi välja dig?
Jag spelar väldigt mycket på MG COURSE. Då jag ser knappas en admin där. Folk kan inte bete sig där folk beter sig lite hur dom vill. Jag har All tid på mig att hålla kol och få att spelare ska bete sig på servern. Jag har bra hur en staff position fungerar. Spelar oftas varenda dag på just servern.
Jag är inte den som startar konflikter och kan ta hand om spelarnas beteende på servern. =D

Något annat du vill lägga till?
Nepp =D

Vincent

Administrator
VIP
Jul 18, 2019
185
34
28
Awards
0
+ på att du lagt tid på din ansökan

-rep på att du har 7 timmars speltid. Som vi själva skriver i ansökningsformuläret bör man ha åtminstone 20 timmar innan man ansöker till admin här.

Vincent

Administrator
VIP
Jul 18, 2019
185
34
28
Awards
0
Vincent som jag skrev så har jag spelat på flera steam konton?
Då får du länka dina konton så att vi kan kontrollera det. Syftar då på speltid på våra servrar och inte generellt på CS:GO.

Klint

Admin
VIP
Klonken member
Member
Aug 10, 2019
33
6
8
Awards
0
+rep riktigt bra ansökan, bra med erfarenhet, verkar som du vill hjälpa klonken servrar!

Vincent

Administrator
VIP
Jul 18, 2019
185
34
28
Awards
0
Nekad, du verkar inte ta det seriöst då du inte svarat på en vecka.

Status
The thread is locked!

Discord