Welcome to Klonken!
Join the community and enjoy our fun servers!
REGISTER FOR FREE

Accepted Admin Application - hampituss

Status
The thread is locked!

hampituss

Trial Serveradmin
Username: hampituss

Nickname
skinkan

Discord tag
Knappn#7609

Which server are you applying for?
KZ

How long have you been playing CS:GO?
(söker admin till surf tier servern men den finns inte som alternativ) har spelat sedan 2015 men spelade cs source innan de och även surf där.

Have you been banned or punished on our servers?
nope

Information about you
Jag heter Hampus hällgren och jag är 18år, bor lite utanför umeå. Jag går tredje året på liljaskolan transport programmet. på min fritid så spenderar jag väldigt mycket tid framför datorn annars så är jag mest med kompisar. Spelar kanske 2-4h i genomsnitt per dag bara på surf servern. i framtiden vill jag köra antingen lastbil eller nån maskin så som hjullastare/grävmaskin.

Do you have any admin experience?
Nej har ingen experience av att vara admin på en cs server men har varit admin på några discord servrar och har haft några minecraft servrar osv.

Qualities that make you a good administrator
Jag är hård men rättvis, visar spelare respekt mot mig och andra spelare så visar jag respekt tillbaka. är jag osäker på ett beslut om tex mute eller ban så kommer jag fråga andra admins så att det blir ett rättvis beslut. har spelat väldigt mycket surf i mitt liv så listar nog ut rätt fort om nån fuskar eller något sådant. Sen så älskar jag att hjälpa folk om dom tex sitter fast på nån stage eller bara på nåt hopp osv, jag är väldigt social och pratar med en hel del folk på servern.

Why should we pick you? What makes you unique?
jag är lugn och gillar att chilla och prata med folk i chatten allmänt och även om dom behöver hjälp med något som sagt, är absolut inte en sån som pratar skit om någon eller skriker i chatten om jag inte klarar en bana eller liknande.

Something else you would like to add?
enligt gameme statsen står det att jag bara har 13h connection time men enligt surf servern så har jag 19.5h play time plus har jag spelat en hel del kz och bhop och även lite hns så jag har lätt över 20h sammanlagt :) för att tillägga så finns det en till anledning till varför jag söker admin för att nu under dessa dagar när surf tier servern har kommit upp så har jag behövt kalla in admin ett par gånger pga folk som helt enkelt inte kan bete sig. börjar bli lite less på det. sen så förstår jag om ni tycker att jag har spelat för lite på servern då jag nu under den senaste veckan börjat spela surf väldigt mycket men jag tycker ni kan ge mig en chans endå då jag tror att jag skulle passa som admin :D mvh Hampus.

Vincent

President
Board Member
Premium
VIP
Tack för heads up gällande att Surf Tier saknades i formuläret, det är nu åtgärdat!

När det kommer till speltid är vi väldigt noga med timmarna och vi går efter vad gameME säger för servern i fråga. Däremot brukar vi ha överseende när det kommer till nya servrar. Just nu har du drygt 14 timmar speltid på vår Surf Tier, men du behöver inte oroa dig över speltiden utan vi kommer bedöma utefter din ansökan i övrigt och huruvida vi tror att du platsar in här eller ej! :)

Kommer själv läsa igenom din ansökan vid ett senare tillfälle, men ville bara flika in med det kring speltiden. Önskar dig lycka till och hoppas vi möts på servrarna!

• Like
Reactions: hampituss

gladaren

Serveradmin
VIP
Eftersom att känner dig så väl så vill jag gärna vänta på att någon annan skriver innan jag väljer att yttra mig

• Like

Titan

Serveradmin
VIP
Ser ut som en bra ansökan enligt mig, låter som att du får med bra saker och att du skulle kunna passa som admin. +rep från mig.

• Like

Janne

Serveradmin
VIP
Skulle hålla med titan här, även fast jag känner dig mycket bra irl osv, bra ansökan bra motivation spelat mycket på senaste osv + rep

• Like

gladaren

Serveradmin
VIP
Nu när några fler skrivit så håller jag med både Janne och Titan. Jag vet att du kommer passa som admin med lite hjälp runt hela systemet och jag vet att du kan reglerna. + rep från mig och då slipper jag mutea och banna alla som är inne då du spelar

• Like
Status
The thread is locked!