Accepted Admin Application - Qwickis

Status
The thread is locked!
Username: Qwickis

Nickname
Elias

Discord tag
Elias s#9722

Which server are you applying for?
HNS PRE

How long have you been playing CS:GO?
Jag har spelat CSGO sedan 2014 men började inte med hns förens 2016. Jag har 1000+ timmar på hns men har det senaste året börja spela mer seriöst. Här på klonken började jag spela för några månader sedan och detta har varit min main server, den server jag alltid går till först för att jag trivs här.

Have you been banned or punished on our servers?
nej

Information about you
Jag är Kille på 17 år gammal och går andra året på gymnasiet och Jag studerar till att bli elektriker. På min fritid är det ganska mycket sitta framför datorn och spela just hns. Annars hänger jag mycket med kompisar och är ute och träffar andra människor eller en hemmakväll med chipsskålen. Jag kan både svenska och engelska tillräckligt bra att folk minst förstår mig.

Do you have any admin experience?
Ja för många år sedan, 2017 så blev jag tilldelad någon slags "admin roll" på en server som inte finns idag. Ingenting märkvärdigt att ta upp egentligen då jag knappt kommer ihåg någonting.

Qualities that make you a good administrator
Jag har spelat relativt mycket hns och märker rätt fort utifall någon fuskar osv.
Jag har ett hjärta av guld och tycker om att lyssna på andra personers historier ute på servern och är jätte lättroad.
Det krävs rätt mycket för att jag ska bli arg, Jag skulle aldrig felbanna någon eller admin abusea. Jag är inne på klonkens HNS PRE server cirka 1-2 timmar om dagen när jag väl är hemma under veckorna. Jag känner till många personer som spelar på servern och jag märker om någon ny kommer in och kan då stötta personen att stanna kvar just på detta community.

Why should we pick you? What makes you unique?
Jag är lugn till mod och är väldigt lätt road. Jag är inte den person som skriker i micken för att jag dör eller om någon bryter mot reglerna. utan jag försöker vara lugn och ifrågaställa personen varför hen beter sig så. Om jag nu skulle vara admin skulle jag kunna ta saker i mina egna händer. Som jag tidigare nämnt är jag väldigt aktiv på servern och det kan gå timmar mellan någon admin kommer in. medans ingen annan admin är inne så är jag där :)

Something else you would like to add?
nej

Monza

Headadmin
VIP Member
Jag anser att ansökan är ypperligt väl genomförd!

Däremot har jag ingen erfarenhet och kännedom inom HNS servrarna och därmed kan jag inte bedöma dig som person.

+rep på ansökan och all lycka till min gode internet ansöknings kamrat!

• Like
Reactions: Qwickis

Titan

VIP Member
+rep från mig, ser bra ut och om du är som din ansökan påstår så tror jag att det kan gå bra för dig.

• Like

FläskDoris

Serveradmin
Premium
VIP Member
Riktigt stort +rep från mig. Du har gjort en mycket bra väl skriven admin ansökan. Jag som också är admin på Pre vet att du är en väldigt duktig spelare och kan alla regler. Är rätt säker på att du skulle se om någon fuskar också. Utöver allt detta har du alltid varit en super trevlig person mot alla du möter har jag märkt. Så Lycka till!

• Like
+rep i alla synvinklar, ser dig online väldigt ofta och har aldrig haft någon negativ upplevelse med dig som spelare. Ansökan är välskriven och du skulle passa jättebra som admin.

• Like
Status
The thread is locked!