Välkommen till Klonken!
Gå med i communityn och njut av våra roliga servrar!
REGISTRERA DIG GRATIS

Nekad Admin Application - Fresk

Status
Tråden är låst!
User name: Fresk

Nickname
Fresk/Fresken

Discord tag
Fresk#8008

Which server are you applying for?
Retakes / FFA DM

How long have you been playing CS:GO?
2100 hours

Have you been banned or punished on our servers?
Nope, not in any other way in csgo either

Information about you
I am 18 years old. currently playing for Boberg High Coast esport and i like to play csgo, Disc golf and super smash brothers melee.

Do you have any admin experience?
minimal

Qualities that make you a good administrator
I'm strict on rules. can talk swedish and english. Talkative and all round nice in my opinion at least.

Why should we pick you? What makes you unique?
im pretty generic not gonna lie

Something else you would like to add?
bad ass profile https://steamcommunity.com/profiles/76561198123512933/ ;)

Kommer behöva be dig att lägga ner mer tid på din ansökan. Av det jag läst nu så känns det verkligen som du inte alls är intresserad i att bli administratör. Redigera den ansökan som du har gjort och notera när du är klar.

Gör om gör rätt!

Vincent

President
Board Member
Premium
VIP
Kommer behöva be dig att lägga ner mer tid på din ansökan. Av det jag läst nu så känns det verkligen som du inte alls är intresserad i att bli administratör. Redigera den ansökan som du har gjort och notera när du är klar.

Gör om gör rätt!
Jag håller med Westbrook i detta. Alldeles för kort ansökan, vilket inte fångar ens intresse alls. Du får gärna redigera den under de kommande dagarna. Annars lär den nekas snabbt.

ToUcH

Board Member
Headadmin
VIP
Din ansökan är riktigt kort och tycker att du skulle kunna ha lagt ner mycket mer tid på den, du har inte gått in på sidan sedan den 9 Nov så det har gått en vecka sedan du loggade in senast, du är inte ens med i våran discord...
Tycker att det visar hur ointresserad du värkar vara.

Vill du fortfarande bli admin hos oss kan du ansöka igen den 16-Dec-2020.

Nekad.

Status
Tråden är låst!