Join the community
Join our Swedish community and enjoy playing on fun game servers
Register now

Declined Admin Application - suicidalmorot

Status
The thread is locked!
Oct 30, 2020
4
0
User name: suicidalmorot

Nickname
Zacka / Zakarias

Discord tag
Suicidal#8605

Which server are you applying for?
HNS Easyblocks

How long have you been playing CS:GO?
I have around 700 hours on my account right now but I have 2 more accounts that I have forgotten passwords too and they have around 1.000 hours each. I have been playing since may of 2013 so around 6-7 years have I been playing CS:GO. I have played CSS and CS 1.6 around 200 hours on both games.

Have you been banned or punished on our servers?
Nope, Not even gotten a warning.

Information about you
I am a 15 year old boy that lives in Sweden and plays video games and playing sports on my free time. I usually play CS:GO when I play games and when I am playing CS:GO I am playing HNS Easyblocks. When I am not playing video games I am outside playing sports and doing other things like just hanging out with friends. I have ADHD that I take medication for, I have dyslexia and I have a bit of anger problems but its more like when I am angry I am more angry on my self. I know quite a bit of languages, I speak around 4 languages, English, German, Swedish and a bit of Russian.

Do you have any admin experience?
I have been admin on 3 Jailbreak servers and one hide and seek server (not a bhoping one). I tried making a HnS server along time ago that I stopped with since it did not go well for it and costed quite a bit.

Qualities that make you a good administrator
I am quite a nice person (in my opinion and some others). I always try to be positive. I really like helping people.

Why should we pick you? What makes you unique?
I am good with people and I like talking to people about almost everything, I am almost positive and happy every time I play anything especially CSGO.

Something else you would like to add?
I don't have anything to add except my Steam id https://steamcommunity.com/id/SuicidalMorot05/ if you need it. Thank you for taking your time to read this. / Zakarias.

Last edited:

WESTBROOK

Serveradmin
Jul 5, 2020
34
12
Tjena! Har väntat ett par dagar för att se om någon i det resterande i admin teamet skulle ge en respons på din ansökan. Eftersom ingen har svarat så tar jag i akt att börja.

Din ansökan kunde varit bättre då jag tycker att vissa punkter är väldigt grunda och saknar ett argument som verkligen får mig att tycka "Okej detta låter bra". Tycker även att du skulle kunna lagt ner lite mer tid och verkligen svara på alla frågor på bästa möjliga sätt du kan.

Har ingen inblick i om hur du är som person och kan där med endast bedöma dig efter din ansökan. Den blicken jag får av dig är lite svår att sätta fingret på. Efter att ha kollat på din steam/discord profil så märker jag att du antagligen har det lite jobbigt om du förstår vad jag menar. Helt okej att allt inte är solsken och blomsterfält men min oro ligger i att du som person inte sprider den "energin" som vi vill ha hos en admin.

Något som jag fastnade lite på och skulle gärna vilja ha ett svar på är påståendet med att du har "aggressions problem". Vi måste va säkra på att hur irriterad och arg du än blir, att du INTE tar ut det på klonkens spelare. Även fast en person är extremt otrevlig och tigger om samma attityd så är det viktigt att som admin aldrig lägga sig på samma nivå och då istället sköta situationen professionellt.

Vi alla har dåliga egenskaper som person och det kan man i slutändan aldrig dölja. Där för är jag extremt glad över att du faktiskt är ärlig i din ansökan och inte vrider den så att det bara ska se bra ut för oss som läser. Big ups! (y)

Kommer inte ge +/- rep då jag vill se vad andra har o säga som vet mer om din personlighet. Ha det gött!

//
WESTBROOK

Oct 30, 2020
4
0
Tjena! Har väntat ett par dagar för att se om någon i det resterande i admin teamet skulle ge en respons på din ansökan. Eftersom ingen har svarat så tar jag i akt att börja.

Din ansökan kunde varit bättre då jag tycker att vissa punkter är väldigt grunda och saknar ett argument som verkligen får mig att tycka "Okej detta låter bra". Tycker även att du skulle kunna lagt ner lite mer tid och verkligen svara på alla frågor på bästa möjliga sätt du kan.

Har ingen inblick i om hur du är som person och kan där med endast bedöma dig efter din ansökan. Den blicken jag får av dig är lite svår att sätta fingret på. Efter att ha kollat på din steam/discord profil så märker jag att du antagligen har det lite jobbigt om du förstår vad jag menar. Helt okej att allt inte är solsken och blomsterfält men min oro ligger i att du som person inte sprider den "energin" som vi vill ha hos en admin.

Något som jag fastnade lite på och skulle gärna vilja ha ett svar på är påståendet med att du har "aggressions problem". Vi måste va säkra på att hur irriterad och arg du än blir, att du INTE tar ut det på klonkens spelare. Även fast en person är extremt otrevlig och tigger om samma attityd så är det viktigt att som admin aldrig lägga sig på samma nivå och då istället sköta situationen professionellt.

Vi alla har dåliga egenskaper som person och det kan man i slutändan aldrig dölja. Där för är jag extremt glad över att du faktiskt är ärlig i din ansökan och inte vrider den så att det bara ska se bra ut för oss som läser. Big ups! (y)

Kommer inte ge +/- rep då jag vill se vad andra har o säga som vet mer om din personlighet. Ha det gött!

//
WESTBROOK
Jag försöker vara ärlig och sen kan jag inte svara på om jag tar ut det för jag kan ha andra åsikter om att ta ut ilskan på någon en vad dom jag spelar med på t.ex klonken. men dom flesta jag är med på dagarna visste inte att jag hade agritions problem men jag vet att det är svårt att lita på saker som någon skriver, det är ju om du är inne på servern eller någon annan admin samtidigt som jag är inne. Tack för svaret/ Zakarias.

ave

VIP
May 17, 2020
28
2
-rep från mig och klint, vi tror ej att du hade passat som administratör här! 🦍 🦍 🦍 :mad::mad::mad::devilish::poop:(n)🤬🤬

Vincent

Administrator
Jul 18, 2019
1,090
212
Hej! Kul att du vill bli serveradmin hos oss, men som så många andra ansökte du alldeles för tidigt. Bara 5 dagar efter att du hade börjat spela på servern.
Jag upplever att det är för kort tid för att kunna bevisa att man är lämplig. Du spelade dessutom väldigt frekvent under den första veckan, men därefter har du knappt spelat på servern på 3 veckor.

Din ansökan har blivit nekad och du är välkommen att ansöka igen tidigast 20 Jan, 2021.

Status
The thread is locked!

Latest posts