Join the community
Join our Swedish community and enjoy playing on fun game servers
Register now

Declined Admin Application - Wolfiee

Status
The thread is locked!

Wolfiee

Premium
Jan 23, 2020
26
1
User name: Wolfiee

Nickname
Vild

Discord tag
ᴠɪʟᴅᴇɴ#0153

Which server are you applying for?
HNS Easyblocks

How long have you been playing CS:GO?
jag har spelat csgo i drygt 4-5år

Have you been banned or punished on our servers?
nope inte vad jag kan kommao tänka på :)

Information about you
jag är 16år snart 17 mycket glad Gillar att vara ute med polare spela CS eller typ FarCry. jag spelar CS drygt 3+timmar varje dag, jag har en diagnos som kallas ADHD som jag tar medicin emot. jag gillar att vara hjälpsam lösa problem och designa i Photoshop :). jag gillar även att redigera videos(dock är jag inte så bra). jag är en väldigt flitig kille, jag kan prata svenska och engelska. har ett gott hjärta :). jag är även flitigt/driven framåt eftermiddagen. jag låter alla va med. jag är emot rasism, nazism och mobbning o allt som kan va kränkande. Jag gillar att skratta o skämta o ha kul. jag vill att alla ska känna sig välkomna och att alla ha det kul.

Do you have any admin experience?
Japp, jag har varit Admin på PlayPoint i typ 3 månader och även varit lifetime premium i typ 10 månader.

Qualities that make you a good administrator
Jag kan prata engelska så kan lätt kommunicera med spelare från olika länder, kan alla regler inom hns easyblock. Jag är mycket för att alla ska ha en trevlig spel tid dvs jag är trevlig o välkomnande till alla. Jag vill hjärna vara med o hjälpa nya spelare att lära sig nya strategier och hopp.

Why should we pick you? What makes you unique?
jag kan alla regler, jag kan kommunicera med alla, och jag vill sprida GLÄDJE :). Jag vill hjälpa nya spelare.

Something else you would like to add?
hej :)!

Last edited:

mizzy

VIP
Feb 16, 2020
19
5
jag är emot rasism, nazism ,feminism och mobbning o allt som kan va kränkande.
Menar du att feminism är kränkande? Tycker du det så passar du nog inte passa som Admin. Annars bra application men väldigt lite text på
" Qualities that make you a good administrator " och " Why should we pick you? What makes you unique? " så det skulle jag vilja se lite mer utveckligen på.

• Haha
  • Like
Reactions: Titan and Vincent

Vincent

Administrator
Jul 18, 2019
1,133
215
Menar du att feminism är kränkande?
Du la den

Update: Är du verkligen emot feminism? I så fall får du gärna utveckla vad du menar. Det är viktigt att vi har admins som accepterar att vi har medlemmar/spelare med olika värderingar, därav min fråga.

• Haha
Reactions: mizzy

Wolfiee

Premium
Jan 23, 2020
26
1
Du la den

Update: Är du verkligen emot feminism? I så fall får du gärna utveckla vad du menar. Det är viktigt att vi har admins som accepterar att vi har medlemmar/spelare med olika värderingar, därav min fråga.

Va skrev jag det? Det skulle jag inte så kan ej svara på din fråga

Wolfiee

Premium
Jan 23, 2020
26
1
Menar du att feminism är kränkande? Tycker du det så passar du nog inte passa som Admin. Annars bra application men väldigt lite text på
" Qualities that make you a good administrator " och " Why should we pick you? What makes you unique? " så det skulle jag vilja se lite mer utveckligen på.

Nej mena inte att det är kränkande jag vet faktiskt inte varför jag skrev d

Wolfiee

Premium
Jan 23, 2020
26
1
Du la den

Nej skulle aldrig säga så

WESTBROOK

Serveradmin
Jul 5, 2020
35
13
Tjenare!

Eftersom jag är katastrofal på HNS så är det svårt att hitta mig inne på dem servrarna. Har där med inte träffat dig in-game och kan inte bedöma dig enligt det jag sätt av dig inne på våra servrar.

Då påstår att du inte har blivit bestraffad på våra servrar. Kan ju då säga att du har fel... du har 3 commbans där två ut av dom är mutes och den sista är en gag. Anledningarna för detta är inappropriate language, (Vote initiated by WT4) och sist men inte minst racism.

Får extremt mycket dåligt intryck när racism är ena fallet. Kollade även igenom din chatt historik och ser inte mycket som jag direkt blir varnad av. En sak som jag tycker är riktigt tråkigt är ett av dina senaste namn som du har haft inne på våra servrar. " Drottningsgatan chaffis" Jag är verkligen inte dum och förstår direkt vart du kopplar detta namnet till och kom verkligen inte hit med en reply som förklarar annat.

Tycker du detta är kul?

Ser du något roligt i det här namnet?

Det jag ser är att du pissar i ansiktet på dom 5 som dog under den attacken. Tycker det är extremt respektlöst och barnsligt och verkligen inte admin material över huvud taget

Det här med att du skrev att du är emot feminism var lite skumt, ser att du har redigerat det men känns lite skumt att du skrev det från första början.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

För övrigt så är din ansökan ganska kort och fattig, känns inte riktigt som jag får en inblick om hur du är som person än att du säger att du är flitig och snäll. Känns som du borde lagt ner mer tid på din ansökan.

Min slutliga bedömning kommer i nuläget vara -REP av anledningar som jag noterat. Vill gärna ha lite svar...

//
WESTBROOK

DexterN

Serveradmin
Feb 1, 2020
52
10
Håller helt och hållet med Westbrook på den här frågan, har egentligen ingenting att tillägga!

Tack för din tid!
//DexterN

• Like
Reactions: WESTBROOK

Wolfiee

Premium
Jan 23, 2020
26
1
Tjenare!

Eftersom jag är katastrofal på HNS så är det svårt att hitta mig inne på dem servrarna. Har där med inte träffat dig in-game och kan inte bedöma dig enligt det jag sätt av dig inne på våra servrar.

Då påstår att du inte har blivit bestraffad på våra servrar. Kan ju då säga att du har fel... du har 3 commbans där två ut av dom är mutes och den sista är en gag. Anledningarna för detta är inappropriate language, (Vote initiated by WT4) och sist men inte minst racism.

Får extremt mycket dåligt intryck när racism är ena fallet. Kollade även igenom din chatt historik och ser inte mycket som jag direkt blir varnad av. En sak som jag tycker är riktigt tråkigt är ett av dina senaste namn som du har haft inne på våra servrar. " Drottningsgatan chaffis" Jag är verkligen inte dum och förstår direkt vart du kopplar detta namnet till och kom verkligen inte hit med en reply som förklarar annat.

Tycker du detta är kul?

Ser du något roligt i det här namnet?

Det jag ser är att du pissar i ansiktet på dom 5 som dog under den attacken. Tycker det är extremt respektlöst och barnsligt och verkligen inte admin material över huvud taget

Det här med att du skrev att du är emot feminism var lite skumt, ser att du har redigerat det men känns lite skumt att du skrev det från första början.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

För övrigt så är din ansökan ganska kort och fattig, känns inte riktigt som jag får en inblick om hur du är som person än att du säger att du är flitig och snäll. Känns som du borde lagt ner mer tid på din ansökan.

Min slutliga bedömning kommer i nuläget vara -REP av anledningar som jag noterat. Vill gärna ha lite svar...

//
WESTBROOK

jaha visste faktiskt inte om dem? aja då vet jag

ave

VIP
May 17, 2020
29
2
Det är ju bra att du tittar upp sånt innan du skriver, det är som att jag skulle argumentera om feminism men jag inte vet vad det är.
nej det är inte samma sak att argumentera om ett ämne man inte är påläst om och att missat att man fått bestraffningar

WESTBROOK

Serveradmin
Jul 5, 2020
35
13
nej det är inte samma sak att argumentera om ett ämne man inte är påläst om och att missat att man fått bestraffningar

Frågan är ju dock hur man kan missa att man fått en 2 dagars mute + en till mute och en gag...

• Like
Reactions: DexterN

ave

VIP
May 17, 2020
29
2
Frågan är ju dock hur man kan missa att man fått en 2 dagars mute + en till mute och en gag...
miss eller lögn, fortfarande inte samma sak :) menar inte att anledningen rättfärdigar, för tycker själv att man ska kolla upp sånt när man gör ansökan. säger bara att liknelsen är väldigt dålig samt fel

• Like
Reactions: WESTBROOK

DexterN

Serveradmin
Feb 1, 2020
52
10
miss eller lögn, fortfarande inte samma sak :) menar inte att anledningen rättfärdigar, för tycker själv att man ska kolla upp sånt när man gör ansökan. säger bara att liknelsen är väldigt dålig samt fel
Håller med att det var en dålig liknelse, men fel är fel. Meningen var att man ska ha tittat upp det innan man pratar.

Vincent

Administrator
Jul 18, 2019
1,133
215
Nekad, velar för mycket och bryter mot användarvillkoren genom att inneha flera konton på forumet!(n) (endast ett konto är tillåtet per person)

Om du vill bli admin är du välkommen att söka igen tidigast 2021-01-01.

Status
The thread is locked!

Latest posts