Join the community
Join our Swedish community and enjoy playing on fun game servers
Register now

Accepted Admin Application - Janne

Status
The thread is locked!

Janne

Serveradmin
Jan 19, 2020
16
10
User name: Janne

Nickname
Janne

Discord tag
Janne#4227

Which server are you applying for?
HNS PRE

How long have you been playing CS:GO?
Jag har spelat csgo sedan 2014 och inte rört css eller 1.6 eller liknande. jag har över 800 timmar på hns pre och runt 600 timmar här på klonken där jag började spela hns i december förra året, jag har i skrivande stund 3500 timmar på cs

Have you been banned or punished on our servers?
nej

Information about you
Jag är en grabb på 16 år gammal och kommer från umeå, på fritiden brukar jag vara ute med kompisar eller sitta hemma framför datorn oftast så spelar jag ju som sagt hns. I skolan går jag linjen Fordon / Transport och håller även på med fordon på fritiden

Do you have any admin experience?
9 månader på det här communitet

Qualities that make you a good administrator
En bra admin ska vara ansvarsfull,mogen,våga ta beslut,hålla koll på reglerna, ställa upp för sitt community, vara aktiv, spela mycket på servern, vara snäll och pratglad så att folk kan vända sig till en lätt när det är något som händer, Jag själv kanske inte vart den bästa på att t.ex ta reports nu den sista tiden som admin eftersom att jag knappt spelade under sommarlovet och sen började skolan och tyckte de var rätt så stressigt i början så jag satt inte heller vid datorn så mycket då men har börjat inse att det inte är lika stressigt nu när jag väl fått lite mer grepp om skolan och tycker det är kul!

Why should we pick you? What makes you unique?
Mycket erfarenhet på den här servern, jag har varit aktiv med förslag om förändringar för att försöka få communitiet åt mer +, jag är duktig på att se fusk och liknande för att snabbt och enkelt veta av om folk fuskar så att klonken slipper dem, jag hade nästan bannat 250 personer totalt och möjligtvis glömt bevis på någon enstaka men annars haft bra bevis för det, Många spelare vet vem jag är och jag tycker att communitiet i sig är otroligt trevligt och snällt

Last edited:

Vincent

Administrator
Jul 18, 2019
1,089
212
Du lämnade för några veckor sedan. Ska du förvänta dig admin får du nog anstränga dig lite mer och åtminstone skriva en seriös ansökan.

ToUcH

Secretary
Headadmin
Oct 29, 2019
229
103
Vad exakt har du blivit bättre på sedan du lämnade?
Skolan har varit igång i ungefär två och en halv månad, risken att skolan kommer ge dig mer läxor är inte så liten...
Du lämnade för bara 22 dagar sedan så jag vill ha en bra anledning varför vi borde ta in dig igen.
Det ända du pratar om i din ansökan är om vad du har gjort och gjorde när du var admin.

Janne

Serveradmin
Jan 19, 2020
16
10
Vad exakt har du blivit bättre på sedan du lämnade?
Skolan har varit igång i ungefär två och en halv månad, risken att skolan kommer ge dig mer läxor är inte så liten...
Du lämnade för bara 22 dagar sedan så jag vill ha en bra anledning varför vi borde ta in dig igen.
Det ända du pratar om i din ansökan är om vad du har gjort och gjorde när du var admin.
Om det inte redans syns så finns det 1 aktiv admin på HNS PRE, Jag är relativt aktiv och känner för att ge mycket mer energi än vad jag gjort dem senaste 2 månaderna, ta reports och så vidare, och för att du ska få en liten insyn i hur jag tänker när jag skriver om saker jag har gjort så handlar det väl självklart om vad jag kommer fortsätta göra förutom att inte ta reports osv för de ska väl alla admins göra, jag kommer fortfarande komma med förslag för att förbättra communitiet jag kommer fortfarande vara lika aktiv som jag var innan sommarlovet, att skolan skulle ge mig mer läxor är inte direkt sant eftersom att varför de blev stressigt var för att jag hade 76% frånvaro i början och hamnade efter i var enda ämne, min skola ger inte ut hemläxor utan då kan man istället gå på en såkallad efterskola vilket jag gjorde då! jag kommer självklart också finnas där för communitiet och fortfarande hålla lika mycket koll på alla spelare. använda ett bra och moget sätt att prata med folk och alltid hjälpa till om det skulle behövas. Att inte admins som har koll som vill försöka igen o som vill ha en ny chans att förbättra communitiet inte skulle behövas är relativt konstigt i mitt öga. Sedan kan jag väl även tillägga att jag sett mycket dåligt beteende bland personer inne på servern som dem tror dem kan göra nu när jag inte är admin, jag har skickat in bevis 1 gång redan. De skulle vara mycket bättre om jag kunde göra något åt det igen så att communitiet känns både säkrare eftersom flera av gånger det har skett har varigt kränkningar och så att folk vill komma o spela

Vincent

Administrator
Jul 18, 2019
1,089
212
Om det inte redans syns så finns det 1 aktiv admin på HNS PRE, Jag är relativt aktiv och känner för att ge mycket mer energi än vad jag gjort dem senaste 2 månaderna, ta reports och så vidare, och för att du ska få en liten insyn i hur jag tänker när jag skriver om saker jag har gjort så handlar det väl självklart om vad jag kommer fortsätta göra förutom att inte ta reports osv för de ska väl alla admins göra, jag kommer fortfarande komma med förslag för att förbättra communitiet jag kommer fortfarande vara lika aktiv som jag var innan sommarlovet, att skolan skulle ge mig mer läxor är inte direkt sant eftersom att varför de blev stressigt var för att jag hade 76% frånvaro i början och hamnade efter i var enda ämne, min skola ger inte ut hemläxor utan då kan man istället gå på en såkallad efterskola vilket jag gjorde då! jag kommer självklart också finnas där för communitiet och fortfarande hålla lika mycket koll på alla spelare. använda ett bra och moget sätt att prata med folk och alltid hjälpa till om det skulle behövas. Att inte admins som har koll som vill försöka igen o som vill ha en ny chans att förbättra communitiet inte skulle behövas är relativt konstigt i mitt öga. Sedan kan jag väl även tillägga att jag sett mycket dåligt beteende bland personer inne på servern som dem tror dem kan göra nu när jag inte är admin, jag har skickat in bevis 1 gång redan. De skulle vara mycket bättre om jag kunde göra något åt det igen så att communitiet känns både säkrare eftersom flera av gånger det har skett har varigt kränkningar och så att folk vill komma o spela
Låter väl vettigt, men varför tog du inte bara en paus?

Status
The thread is locked!

Latest posts