Join the community
Join our Swedish community and enjoy playing on fun game servers
Register now

Declined Admin Application - Dexter

• Go to Fragnet and use our promo code KLONKEN for 30% OFF the first month!
  • Do you want to rent servers with CS:GO skins or Swish? Go to Cloudnet.nu and get started today!
Status
The thread is locked!

Dexter

New member
Premium
Användarnamn: Dexter

Nickname
De[X]ter

Discord tag
De[X]ter#6773

Which server are you applying for?
Jailbreak

How long have you been playing CS:GO?
Jag har spelat CS i 3-4 år och har över 700 timmar sammanlagt på mina konton.

Have you been banned or punished on our servers?
Jag har inte blivit bestraffat på någon av Klonkens servrar.

Information about you
Jag heter Dexter och är 14 år. Jag bor i Hallands län. Mina intressen är att spela fotboll, basket och CS. På dagarna går jag i skolan och efter skolan brukar jag spela CS och hänga med vänner. På fritiden spenderar jag min tid med mina vänner men annars så spelar jag in princip bara CS som sagt.

Jag skulle säga att jag är lugn som person och låter andra prata.
Vanligtvis så håller jag mitt humör uppe oavsett vilken situation jag befinner mig i.
Jag skulle identifiera mig själv som en väldigt aktiv spelare och jag tänker fortsätta vara lika aktiv som jag har varit hittills.

Do you have any admin experience?
Jag har inte mycket admin erfarenhet men jag är öppen för att lära mig nya saker såsom att vara admin.

Qualities that make you a good administrator
Saker som jag tror skulle göra mig till en bra admin:
-Jag skulle vara aktiv en aktiv admin, jag tycker att det behövs fler aktiva admins för att på senaste tiden har jag inte sett så många admins online på jailbreaken.
-Jag är aktiv i voice chatten och jag kan förstå och prata svenska och engelska så att jag kan kommunicera med svenskar och folk som inte är svenskar. Jag är heller inte blyg att prata med folk på servern och jag säger till om det är någon som gör fel.
-Har väldigt lätt att prata och skriva med personer samtidigt som jag kan förstå dom på ett bra sätt. Allmänt så pratar jag med respekt till folk vilket alltid har varit en viktig del för mig. Skulle säga att jag är väldigt seriös i mitt arbete och det jag säger är jag väldigt tydlig med att få fram på ett sätt som alla förstår utan att folk blir osäkra på vad jag menar.

Why should we pick you? What makes you unique?
Jag är unik för jag kan se saker och ting på ett annorlunda som hjälper mig läsa av läget i situationen samt ett bra humör och förstår andra människor och hur dom beter sig.
I övrigt så har jag inte problem att göra mitt arbete på bästa möjliga nivå.

Something else you would like to add?
Om någon har frågor om min ansökan så kan ni skriva här så svarar jag på det.
Jag är inte Dexters alt :).

DexterN

Serveradmin
Serveradmin
Premium
Donor
Jag känner dig ganska bra, så jag lämnar detta upp till resten av admin-teamet att avgöra om du borde bli admin eller inte. Tycker dock att det är en solid ansökan!
Det är bra att du skriver att du inte är mitt alt ;)

Tack för din tid!
//DexterN

gladaren

Serveradmin
Serveradmin
VIP
Jag själv brukar inte ha bra erfarenheter av unga spelare på cs servrar men av denna ansökan så ser jag att du inte är en sådan person, jag tror att du skulle kunna passa som admin på Klonken och därmed ger jag ett +rep.

WESTBROOK

Serveradmin
Serveradmin
Tjena DexterN. Tycker du har lagt ner gott arbete på din ansökan och det märks att du har motivation till att bli administratör. Har alltid haft dåliga upplevelser med unga admins som inte har tidigare erfarenhet. Självklart har jag varit i din sits tillbaka i livet när jag var den nya. Vanligtvis så rekommenderar jag aldrig icke erfarna admins att söka till JB just för att jag vet att det kan bli väldigt stressigt samt att man måste hålla koll på alla i spelet, chatten och voice-chatten. Misslyckas man med att hålla koll på servern så slutar det med att folk kommer börja klaga på dig som person men även själva communityt. Kommer inte att lägga minus -rep för det men är du inte tillräckligt mogen eller mentalt förberedd för att kunna ta hand om en server vid dessa tillstånd så kommer det inte hålla.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dexter:
Jag är unik för jag kan se saker och ting på ett annorlunda som hjälper mig läsa av läget i situationen samt ett bra humör och förstår andra människor och hur dom beter sig.
I övrigt så har jag inte problem att göra mitt arbete på bästa möjliga nivå.

WESTBROOK:
Varför jag är rätt person är för att jag kan se på saker och ting på ett annorlunda sätt som hjälper mig att läsa av läget i situationen. Har väldigt mycket erfarenhet på nacken vilket gör mig väldigt säker i mitt arbete som administratör. Ett bra humör har jag alltid vid min sida samt ett förstående för andra människor och dess beteende.

För övrigt så har jag inte mycket problem alls med att göra mitt arbete på bästa möjliga nivå
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Som du ser så är våra svar här VÄLDIGT lika vilket gör mig lite orolig....
Jag anklagar dig INTE för att du har kopierat mig, Det är väldigt smart att ta en titt på andras ansökan och se vad dom gjorde för rätt och fel. Saken som bekymrar mig med detta är att för att anledning till varför jag kan skriva så på min ansökan är för att jag har extremt mycket erfarenhet och det leder till det som står ovanför. Det är skillnad på att ta inspiration och att tala osanning.

Du har inte den erfarenheten vilket gör att jag har väldigt svårt för mig att se sanningen i detta eftersom det är verkligen inte är en egenskap man föds med, utan det är mogenhet och erfarenhet som ger dig detta.

( Jag syftar ju då på "Jag är unik för jag kan se saker och ting på ett annorlunda som hjälper mig läsa av läget i situationen samt ett bra humör och förstår andra människor och hur dom beter sig.)

För övrigt så har jag endast snackat med dig några enstaka gånger in-game och har inte riktigt fått en uppfattning om hur du är som person och hur du hanterar dig själv inne på servern. Av den anledningen så kommer jag inte ge en bedömning på personlighet.

När det kommer till dina steamkonton så skulle jag vilja att du skickar dom till mig i PM på discord så jag kan kolla in dom. Varför jag vill göra det är för att du har ca 80 timmar med 3 vänner på det konto som du har anslutit till hemsidan.

Mer än så vill jag nog inte påpeka, svara gärna på denna kommentar om det som jag citerat ovanför så jag kan se hur du tänker.

Lycka till!
//
WESTBROOK
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"You're a F#cking B#tch Hope You Know That Shit, You can never trust a hoe and I learned that quick" - Atlus

• Like
Reactions: DexterN

WESTBROOK

Serveradmin
Serveradmin
-Rep

Vi har pratat en hel del i PM och anser nu efter, att denna ansökan inte är giltig av anledningar som jag inte kommer förmedla här på forumet. Gör om gör rätt till nästa ansökan!

DexterN

Serveradmin
Serveradmin
Premium
Donor
Har snackat lite med Westbrook och har kommit fram till att din ansökan inte är skriven med dina egna ord, vilket gör mig bekymrad. Jag trodde att du skulle skriva en ansökan utifrån förutsättningar. Jag hjälpte dig genom att påpeka vad vi tittar på samt vad som är viktigt att tänka på och ändå så kopierar du en text. Om man jämför den här ansökan med hur du vanligtvis skriver så ser man att det är klart och tydligt någon annan som har skrivit. Kommer här bli en -rep då som Westbrook säger så har du "stulit" meningar från hans b.la. ansökan och sedan ändrat de lite för att de ske se bra ut. Tycker att du kan försöka igen någon annan gång med dina egna utvärderingar och resonemang!

Tack för din tid!
//DexterN

Vincent

President
Administrator
Premium
VIP
Awards
1
Hej!
Har beslutat mig för att neka din ansökan.

Jag läste din ansökan kort efter att du hade skickat in den och kände genast igen mycket från andra ansökningar, vilket visar att du gärna tar genvägar och inte värderar adminskapet tillräckligt för att anstränga dig. Vi vill att du som ansöker till admin ska ta dig tiden att formulera din egen ansökan utifrån dig själv.

Att du kopierar stycken från andra ansökningar och inte, baserat på konversationer som andra har delat med sig av, verkar stå bakom det du har skrivit visar på att du inte är redo för ett adminskap i dagsläget. Att du dessutom inte kan/vill dela med dig utav tidigare Steamprofiler är ett stort varningstecken. Vi lär nog aldrig ta in någon med 80 speltimmar.

Jag tror inte att du är redo för adminskapet på ett bra tag. Du är därför välkommen att ansöka igen tidigast 2021-01-01.

Status
The thread is locked!